Рейс з технічної зупинкою на дозаправку: як це виглядає

Закриття повітряного простору Ірану і Іраку для українських авіакомпаній призвело до збільшення тривалості рейсів з ОАЕ в Україну. Оскільки на цих напрямках вони використовують середньомагістральні літаки Boeing 737, дальності яких недостатньо для польотів по змінених маршрутах, авіалайнери роблять посадку для дозаправки.

Багато пасажирів літали з пересадкою. В такому випадку ви сідаєте в один літак, прилітаєте в аеропорт-хаб, потрапляєте в термінал і шукаєте вихід на посадку на наступний рейс. А як виглядає один рейс з посадкою на дозаправку?

Насправді є два варіанти розвитку подій, і не в останню чергу все залежить від авіакомпанії. Під час закачування палива пасажирів можуть висадити з літака, і вони будуть очікувати завершення всіх процедур в терміналі. Далі їх посадять в цей же літак і повезуть далі.

Але такий варіант збільшує тривалість технічної зупинки, загальну тривалість подорожі, і тому на не дуже довгих рейсах авіакомпанії вважають за краще дозаправлятися без висадки пасажирів. Така процедура займає близько години.

У моєму випадку потрібно було летіти рейсом Шарджа-Львів SkyUp з проміжною посадкою в Анталії. Про те, що рейс буде не зовсім прямим, екіпаж попереджає ще до вильоту. Після посадки в Туреччині літак зарулив на стоянку до терміналу 2. Поруч було незвично порожньо. Це пов’язано з тим, що не в сезон термінал закривають.

Далі до літака під’їжджає заправник, пожежна машина, а пасажирів просять відстебнути ремені безпеки і не вставати з крісел. Перед початком заправки командир повітряного судна виходить з салону, фіксує дані лічильника і проводить огляд літака.

Після завершення процедури пілот знову фіксує дані лічильника, підписує документи і починає готувати авіалайнер до вильоту. В цей час пасажирам дозволяють нарешті встати і пройтися по салону, щоб розім’ятися. А далі все відбувається як перед звичайним вильотом.

Зв'язок