Delivery at aircraft: чому ручну поклажу забирають у трапа літака

В аеропортах під час реєстрації або біля виходу на посадку співробітники обслуговуючих компаній можуть повісити бирку Delivery at aircraft на ручну поклажу пасажирів.

В такому випадку мандрівник повинен буде здати її біля трапу літака вантажникам або розмістити на спеціальному візку. Перевозитися речі з биркою Delivery at aircraft будуть в багажному відсіку літака. Після прильоту в більшості випадків свої речі можна буде забрати біля виходу з літака, але якщо служби аеропорту спрацюють неоперативно, отримати їх можна буде вже на багажній каруселі в залі прильоту.

Навіщо авіакомпанії використовують процедуру Delivery at aircraft?

Багато авіакомпаній мають різні типи літаків в своєму флоті. Сучасні середньомагістральні і далекомагістральні літаки дозволяють розміщувати на полицях в салоні досить великі валізи. А ось у невеликих регіональних літаків простору для перевезення ручної поклажі значно менше.

Щоб не ускладнювати правила перевезення ручної поклажі, адже один рейс пасажир може летіти на великій літаку, а потім на маленькому або навпаки, авіакомпанії запроваджують єдиний стандарт ручній поклажі, а потім вирішують проблему за допомогою бирок Delivery at aircraft.

Розглянемо на конкретному прикладі. Ви летите з Києва до Вроцлава з пересадкою у Варшаві авіакомпанією LOT. Перший рейс виконує Embraer 195 з великими полицями для ручної поклажі, а другий – невеликий регіональний Bombardier Q400 з полицями меншого розміру.

Стандартна норма ручної поклажі у LOT дозволяє пасажирам брати з собою один предмет з габаритами до 55х40х23 см і особисту річ з габаритами 40х35х12 см.

На першому рейсі ви зможете взяти в салон обидва предмети, а ось під час пересадки на другий рейс на сумку більшого розміру вам повісять бирку Delivery at aircraft, оскільки вона не поміститься на полиці для ручної поклажі Bombardier Q400.

В такому випадку будьте готові прибрати всі цінні речі і документи з валізи і перекласти їх в сумку, яку ви берете з собою.

Деякі авіакомпанії не застосовують процедуру Delivery at aircraft, а обмежують норму ручної поклажі на рейсах, які роблять невеликі літаки. У такому випадку, навіть якщо пасажир здійснює кілька перельотів на великих літаках, якщо квиток включає переліт на невеликому повітряному судні, норма ручної поклажі для нього буде обмежена.

 

Зв'язок