Валіза або сумка після перельоту пошкоджені: як пасажир може отримати компенсацію

Кожен пасажир після авіаперельоту під час отримання своїх речей на багажній каруселі в аеропорту може зіткнутися з тим, що чемодан або сумка пошкоджені.

Це можуть бути як відламані коліщатка, ручки, тріснутий корпус або порвана оббивка. Від грубого поводження з валізою не врятує ніякий чохол або поліетиленова плівка. Вони можуть захистити тільки від того, щоб сумка не забруднилася.

То що ж робити, якщо ваша валіза викотилася на багажну карусель не в тому вигляді, в якому ви її здавали в аеропорту вильоту? Ми запитали про це українське представництво Turkish Airlines.

В першу чергу пасажир, якщо помітив якісь проблеми зі своїм багажем, повинен до виходу із залу прильоту звернутися в офіс Lost & Found, який обслуговується авіакомпанію, і скласти акт про пошкодження багажу «Damage Property Report» (скорочено DPR). Якщо цього не зробити, то претензія розглядатися не буде, тому що багаж міг бути пошкоджений за межами аеропорту.

Якщо валізу можна відремонтувати, то пасажиру слід сфотографувати її та отримати чек від майстерні. Якщо валіза не підлягає ремонту, її необхідно сфотографувати і докласти чек про її покупку. Після цього на сайті авіакомпанії необхідно заповнити спеціальну форму англійською мовою і додати документи.

У першому випадку авіакомпанія компенсує ремонт, у другому виплатить компенсацію або надасть нову валізу.

Залежно від того, якою авіакомпанією ви летіли, спосіб подачі претензії на компенсацію може відрізнятися. Це може бути вимога відправити письмову претензію поштою, заповнити форму на сайті авіаперевізника або відправити претензію по електронній пошті.

Однак є загальний механізм, який передбачає, якщо після отримання багажу в аеропорту пасажир помітив якісь пошкодження, він повинен відразу ж скласти акт «Damage Property Report», в іншому випадку компенсацію отримати не вийде.

 

Зв'язок